نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4162
-
الف
+

سریال هایی که هیچ وقت بوی کهنگی نمی گیرند ؛ از «روزگار جوانی» تا «دلنوازان» +تصاویر

در این گزارش قسمت دوم پرطرفدارترین سریال های قدیمی و پرخاطره ایرانی را می خوانید.

به گزارش آی فیلم2، سریال های قدیمی و خاطره انگیز یکی از محتواهای مورد علاقه مخاطبان تلویزیون به خصوص پدران و مادران امروزی است که هر بار با تماشایشان خاطرات قدیمی خود را مرور می کنند و با گذشت سال های بسیار زیاد از اولین نشرشان هنوز هم بیننده های زیادی دارد.

در قسمت نخست این گزارش به 10 سریال ماندگار تلویزیون ایران که بسیاری از مردم با آن ها خاطرات خوشی دارند، اشاره کردیم و اکنون بخش دوم این گزارش را پیشکش حضورتان می کنیم.

سریال تلویزیونی «روزگار جوانی 1377» 22 سال قبل 

داستانپنج جوان دانشجو با یکدیگر یک حویلی (خانه) را گرو (رهن) می‌کنند. هر یک از این پنج تن، شخصیت و اخلاق متفاوتی دارند و در هر قسمت با ماجرای تازه‌ای روبه رو می‌شوند، اما در نهایت با یاری یکدیگر  بر مشکلات غلبه می‌کنند. در مجموع، داستان سریال پیرامون مسائل اجتماعی، روابط کرکترها و اتفاقات به وقوع پیوسته در زندگی هر یک از آنهاست.

بازیگران«نصرالله رادش»، «امین حیایی»، «بهزاد خداویسی»، «مهدی صبایی»، «کیهان ملکی» و «بیوک میرزایی»

دانلود و تماشا: کلیک 

سریال تلویزیونی «دنیای شیرین دریا 1377» 22 سال قبل

داستان: «دریا» به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمال کشور ایران با امکانات اندکی زندگی می‌کند.

شیطنت های کودکانه «دریا» و طفل های فامیلش هر بار مشکلاتی می سازد که کلان تر ها را به جنجال می کشاند و آن ها ناچارند با درایت و تدبیر خود، مشکل را حل کنند.

بازیگران: «پوپک گلدره»،«بهروز بقایی»، «فرهاد بشارتی»، «مینا نوروزی»، «مهسا ملاپور»، «عطیه غبیشاوی»، «امیر محمدزاده» و «حمزه شیرعلیپور»

دانلود و تماشا: کلیک

سریال تلویزیونی «کت جادویی (1378)» 21 سال قبل

داستان آقای «اسکویی» پس از سال‌ها تلاش به ثروت عظیمی رسیده و یکی از پولدارترین افراد شهر است اما به هیچ وجه از این موضوع خوشحال نیست. اسکویی کارمندی خوش قلب به نام «عماد» دارد که از زندگی فقیرانه‌اش راضی است. او تصمیم می‌گیرد عماد را امتحان کند، به همین خاطر یک کُرتی (کت) که باعث پولدار شدنش بود را به عماد هدیه می‌دهد و...

بازیگران«رامبد جوان»، «مهدی فقیه»، شادروان «نیکو خردمند»، «بهزاد فراهانی»، «پروانه احمدی»، «فخری خوروش»، «آتنه فقیه‌نصیری»

دانلود و تماشا: کلیک 

سریال تلویزیونی «پس از باران (1379)» 20 سال قبل 

داستان: «پس از باران» داستان زندگی داکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک حادثه ترافیکی کشته می‌شوند.

به دنبال این حادثه ترافیکی اولادهایشان به نام «مرضیه» و «مسعود» به این حادثه مشکوک می شوند و تصمیم می گیرند برای بررسی بیش‌تر به محل حادثه سفر ‌کنند.

بازیگران: «محمود پاک‌نیت»، «کتایون ریاحی»، «مرجان محتشم»، «جهانگیر الماسی»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «پوراندخت مهیمن»، «کیومرث ملک مطیعی» و «شهاب حسینی»

دانلود و تماشا: کلیک 

دانلود سریال تلویزیونی «زیر آسمان شهر(1380)» 19 سال قبل 

داستانزیر آسمان شهر، روایت زندگی چند خانواده است که در ساختمانی با یکدیگر زندگی می کند. این ساختمان یک نگهبان به نام آقا خشایار دارد که همیشه هوشش به ساختمان و آدم های که در آن زندگی می کنند، هست.

بازیگران«مهران غفوریان»، «حمید لولایی»،  مرحوم «کیومرث ملک مطیعی»، «نصرالله رادش»، «یوسف تیموری»، «اشکان اشتیاق»، «کامران ملک مطیعی»، «معصومه کریمی» و «ملکه رنجبر» 

 دانلود و تماشا: کلیک 

سریال تلویزیونی «خط قرمز(1380)» 19 سال قبل 

داستانپنج نوجوان با افکار خاص به دلیل مشکلاتی که در خانواده‌هایشان داشتند تصمیم می‌گیرند از خانه‌هایشان بگریزند اما در این سفر، حوادث ناگوار و غیرمنتظره‌ای برای آنها ‌رخ می‌دهد و باعث می‌شود بازگشت شان به سوی خانواده هایشان دشوار شود ...

بازیگران«شهرام حقیقت‌دوست»، «اشکان خطیبی»،« سروش گودرزی»، «پویا امینی»، «ایمان اشراقی»، «علی منصوری»، «شهرام عبدلی»، «رضا امامی» 

دانلود و تماشا: کلیک 

سریال تلویزیونی «او یک فرشته بود(1384)» 15 سال قبل 

داستانشیطان به شکل یک دختر جوان با موتر مردی به نام «بهزاد» تصادم می کند و اینگونه وارد زندگی او می‌شود.

ورود این دختر به زندگی «بهزاد» باعث بر هم خوردن زندگی زناشویی او، مرگ مادرش و از هم پاشیده شدن خانواده اش می‌شود و این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد...

بازیگرانمرحوم «حسن جوهرچی»، «بهاره افشاری»، «مرتضی ضرابی»، «مریم کاویانی» و «ثریا قاسمی»

دانلود و تماشا: کلیک

سریال تلویزیونی «شب های برره(1384)» 15 سال قبل 

داستانکیانوش سر دبیر یک روزنامه است . او با نوشتن مقاله ای انتقادی در مورد فساد مالی سران وقت حکومتی بازداشت و به تبعید محکوم می شود.

در مسیر اسلحه یکی از نگهبابانان به دست او می افتد و او را در بیابان رها می کند . در این میان کیانوش توسط ماری گزیده و بی هوش می شود، شیر فرهاد پسر بزرگ سالار خان ،خان پایین برره او را نجات می دهد اما ...

بازیگران«سیامک انصاری»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» 

دانلود و تماشا: کلیک

سریال تلویزیونی «دلنوازان(1388)» 11 سال قبل 

داستان: این سریال درباره خواهر و برادری است که سالیان سال در یک خانه دو منزله به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند.

آنها جهت امرار معاش چند وقتی است که یک شرکت تیکت فروشی طیاره افتتاح کرده‌اند و «بهزاد» قرار است با «مهتاب» دخترعمه اش ازدواج کند اما طی داستان هایی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در این سریال است.

بازیگران«سحر قریشی»، «سمانه پاکدل»، «شاهرخ استخری»، «فریبا کوثری»، «حدیث میرامینی» و «پرویز فلاحی پور»

دانلود و تماشا: کلیک 

دانلود سریال «فاصله ها(1389)» 10 سال قبل 

داستان: «فاصله‌ها» داستان «محسن کریمی» را روایت می‌کند که فردی مذهبی و خوشنام در یک گذر است و مورد اعتماد همگان برای حل مشکلاتشان می باشد. او متوجه سستی ایمان پسرش سعید در نماز و تکالیف شرعی شده و راه چاره‌ای می‌جوید، اما یک حادثه باعث می‌شود محسن متوجه فاصله زیادی شود که میان نگاه او به زندگی و ارزش‌هایش با نگاه سعید وجود دارد.

مدتی بعد سعید با موتر دچار سانحه ترافیکی می شود. پدر متوجه می‌شود دختری ناشناس پشت موتر بوده و جوانی به نام ساسان هم آنها را همراهی می‌کرده است. این موضوع ماجراهای بی‌شمار این پدر و پسر را رقم می‌زند.

بازیگران: «دانیال حکیمی»، «شاهرخ استخری»، «نیما شاهرخ شاهی»، «بهاره افشاری»، «فاطمه گودرزی»، «پندار اکبری»، «سوگل طهماسبی»، «رضا توکلی»، «مریم کاویانی»، «حسن جوهرچی»، «ارسلان قاسمی» 

بیشتر بخوانید:

از «سلطان و شبان» تا «در پناه تو»؛ سریال هایی که هیچ وقت بوی کهنگی نمی گیرند+تصاویر

م ح

نظر شما
ارسال نظر